Kamis, 06 November 2008

Fahrin ahmad ada teman baru?







klik berita penuh untuk lebih banyak gambar
Sumber: Bintang Popular

CINTA 'teman tapi mesra' antara Fahrin Ahmad dan Linda Onn kini tersimpan dalam lipatan sejarah. Betul kata pepatah, kumbang bukanseekor, bunga bukan sekuntum apabila Fahrin kini tidak lagi keseorangan apabila dia kini dikatakan sudah ada kekasih baru. Gosip terbaru yang diperoleh mengatakan Fahrin kini sering dilihat bersama aktres remaja,Scha yang bakal muncul dengan filem pertamanya, Antoo Fighter dan drama bersiri lakonannya, Awan Dania pula disiarkan menerusi Astro Ria.



Terbaru, Fahrin dan Scha dilihat datang beriringan ke MajlisRumah Terbuka Aidilfitri The New Straits Times Press (M) Bhd (NSTP),baru-baru ini, apabila Zubir sendiri menjemput mereka di lobi hotel.Apabila pasangan dua sejoli itu melintas di depan rakan artis, merekasekadar melemparkan senyuman apabila diusik.

Di satu sudut, Zubir sempat bertanya Fahrin sejauh manaperhubungannya dengan Scha. “Kami perlukan masa dalam perhubungan ini,sama seperti pasangan lain. Cuma saya tidak mahu lagi melabelperhubungan saya dan Scha sebagai ‘teman tapi mesra’. Kali ini saya takmahu berselindung, kami berpijak di bumi nyata.”
Zubir pula tidak berapa mengenali Scha secaraperibadi, tapi apa yang Zubir maklum, Scha sebelum ini tidak pernahdikaitkan menjalin hubungan serius dengan sesiapa. Justeru, Fahrin danScha dipertemukan dalam masa, tempat dan situasi yang sesuai!
“Saya selesa berkawan dengan Fahrin. Kini, saya sedang mengenalidirinya. Kami mula rapat ketika sama-sama berlakon drama Lemas DalamCinta. Kami berkawan dan lama-kelamaan nampaknya ada keserasian antarakami. Jadi, berilah kami masa,” kata Scha berterus-terang ketikaditemui sebelum majlis berakhir.

Zubir doakan apa yang direncana Fahrin dan Scha menjadikenyataan suatu hari nanti. Cuma satu pesanan Zubir, kalau dah terbitkeserasian, jangan tunggu lama-lama Fahrin. Scha tu cantik, comel!Jangan sampai dikebas orang!

Gambar Scha yang lain. Cute kan?









Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe suscribe


Tidak ada komentar:

Posting Komentar