Senin, 23 April 2007

Kontroversi Tudung Salima



klik untuk besarkan

Antara komennya dalam petikan akhbar ini
Dia juga menganggap, tindakannya itu tidak salah dan bersedia berhadapan dengan apa juga persoalan yang akan dibangkitkan selepas ini.
‘‘Saya berpendapat dengan cara itu saya masih lagi tidak mendedahkan rambut saya kepada orang ramai. Saya masih menutup aurat kerana rambut asal ditutupi dengan anak tudung sebelum saya dipakaikan dengan rambut palsu,’’ katanya.


Saya bukanlah org yang cukup ilmu agama, tetapi bukankah memakai rambut palsu pun sudah jatuh haram. Bagaimana pula dengan aurat dibahagian dada, telinga dan lehernya. Jangan cuba untuk menghalalkan yang haram..Harap salima fikir kembali dan membuat statement yang lebih bijak di lain masa....

apa komen anda?


Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

Tidak ada komentar:

Posting Komentar